Maria Montazami!! <3

Jag vet att det här inte har så mycket med smink och så att göra, men jag måste ändå få visa er det här. I lördags träffade jag Maria Montazami! Hon är verkligen en stor idol och jag tycker hon är jättesöt verkligen, så att hon skulle komma till Stockholm exakt den dagen jag råkade vara där var helt sjukt coolt!
 
Hon var på NK och signerade sin nya bok "Fira med Maria Montazami" så vi köpte den och fick hennes autograf. Fick också kramar såklart. :)
 
Vet att kvalitén suger, men var tvungen att ta kort med kameran på mobilen (?). I alla fall så gav jag henne en bild på när jag klädde ut mig till henne på en maskerad förra året. Hon fick min autograf också haha (a). Hon tyckte det var väldigt likt, whoop whoop!
 
Första gången jag gick fram till henne (stod först i kön) så fick jag inga bra bilder, så jag och mammis ställde oss i kön i 45 minuter till hehe! Men det var det värt. Marias familj var där också (utom sonen, såg honom inte i alla fall) och vi pratade faktiskt lite med dom också, och döttrarna tog kort på mig och Maria med sin kamera. Jag älskar också att härma hur Maria pratar, så det gjorde jag för Hanna, Sara och Emma haha! Jag är så hiiimla glad nu, mitt liv är komplett! ;)
 
Jag tänkte lägga till en liten vacker bild på mitt Maria Montazami-läppstift som jag hade på mig i lördags (såklart) för att göra det lite skönhetsrelaterat, men nu hittar jag det inte! Jag kanske har glömt det på bussen, så vi ska ringa och kolla om det i så fall finns kvar. Snyft!
 
Jag frågade Maria om det skulle komma ett nytt avsnitt av Svenska Hollywoodfruar, och det skulle det! Antagligen i höst, och hon sa att de skulle börja spela in den här veckan! Väntar med spänning! :D

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Så kul!

Svar: Jag vet, det var verkligen ett minne för livet! <3
BeautyBySoffy

2013-06-03 @ 14:07:20
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0