Nytt hos e.l.f. del 1 (mina favoriter)

      
Baked Eyeshhadow Palette ca 100 kr
 

Själv tycker jag denna ser superfin ut, hoppas pigmenten är bra bara! Den till vänster tycker jag känns mer lättanvändlig, till vardags och så.
 
 
Jumbo Lip Gloss Stick ca 25 kr
 

Glömde skriva om dessa i mitt budgetvänliga Chubby Stick tips-inlägg, de här är ju superbilliga! Fina verkar de vara dessutom, det här är bara några av färgerna, men det ljusrosa ser riktigt härligt ut. 
 
 
 
Eye Enchancing Mascara ca 37 kr
 

Finns i tre färger, och hallå? 37 spänn för en mascara! Jättebilligt, man får leta för att hitta billigare. ;)
 
 
Det här var första delen av e.l.f.'s nya produkter, och de jag gillar mest. Snart kommer en till del, för e.l.f. har en hel del nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0