Nytt hos e.l.f. del 2

Long-lasting Lustrous Eyeshadow ca 37 kr

Ögonskugga som jag tycker ser väldigt krämig och härlig ut. Den kan användas både som ögonskugga och eyeliner, och finns i 6 färger. Den vita kan även användas som highlighter. En flera-i-en-produkt alltså!
 
 
Mineral Natural Volumising Mascara 50 kr
 

Denna mascara ska separera, ge längd och volym. Det man vill ha av en mascara helt enkelt. Den är utvecklad för känslig hud och kontaktlins-bärare, låter bra!
 
Studio Mineral Infused Face Primer 60 kr
 

E.l.f.'s primer ska förbereda ansiktet för make up-en och få den att hålla längre. Huden slätas samtidigt ut och blir jämn och fin. Den ska också motverka oljig hy och torrhet. Frågan är hur det går i en produkt? Värt att testas i alla fall! Finns i tre olika färger; vit, grön och "nude".
 
 
Det här var de flesta av e.l.f.'s nyheter, resten hittade jag inte bra info om. De kommer i ett separat inlägg senare om jag hittar något! Själv tycker jag att det mesta låter spännande, särskilt ögonskuggspaletterna och jumbo sticksen. :)

Kommentarer
Postat av: Tilda

åå tack för tipsen!! Gör fin blogg förresten :-) Ha en ortsatt bra dag :-D

Svar: Tack så mycket, och kul att du gillade tipsen! Detsamma :D
BeautyBySoffy

2013-06-29 @ 18:38:08
URL: http://alteryd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0