IsaDora Summer by the Sea fragrances

Har ni koll på att IsaDora har en sommarkollektion med parfymer? På eleven.se kostar de 149 kr/st, och jag tänkte visa er dem en och en. Det är Limited Edition på dom!
 
 -
11 Ocean Breeze ska innehålla mycket citrusfrukter och en del mysk och trä. Den är blommig men samtidigt kryddig. Jag tycker det verkar som den är ganska "stingig" om ni förstår vad jag menar. Den innehåller basilika och kardemumma, och det låter som att den doftar ganska starkt.
Doftfamilj: Citrusmix, grön.
 
 -
10 Blue Wave är mer blommig än Ocean Breeze och innehåller bland annat sandelträ, vanilj, mysk, citrus och ros. Enligt min åsikt verkar den här godare!
Doftfamilj: Fräsch blommig.
 
 -
12 Sea Shell ska lukta fruktigt och karamelligt. Några av frukterna är päron, melon och persika. Låter fräscht och sött tycker jag.
Doftfamilj: Blommig/Fruktig
 
Jag tycker att det låter som en helt okej kollektion, men av att läsa om dom är det ingen jag känner att jag måste ha. Ocean Breeze tycker jag låter minst spännande, den känns inte riktigt som min smak, men de andra två låter ganska intressanta. Speciellt Sea Shell är nog den som tilltalar mig mest, eftersom jag gillar söta godis-aktiga dofter. Älskar alla namnen, de låter så somriga!
 
Jag kommer definitivt gå och lukta på dom i alla fall!
 
Läs mer på IsaDoras hemsida här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0