Alldeles för snäll frissa :)

 
Usch, min frissa är alldeles för snäll; min pappa var och klippte sig och hon skickade med några prover på schampon från Schwarzkopf bara för att hon vet att jag älskar att prova produkter. Så snällt, tack så jättemycket ifall du läser! 
 
Alla är för olika "hårtyper", ett är för normalt till torrt hår, ett för skadat hår och ett är för färgat. Jag har använt det för normalt till torrt en gång, och det verkar bra. Skummade mycket vilket i princip är ett måste för mig haha! Färgat hår har jag ju inte nu, men kommer självklart använda det schampot ändå. Det för skadat hår tänkte jag använda nån gång när jag vill ha mer återfuktning, och använda en hårmask efteråt så mitt hår blir riktigt ompysslat. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0