Isadora Wanties ur Shine Bright

 
 Någon mer som har spanat in Isadoras vinterkollektion Shine Bright? Det finns en "varm" del av den, och en "kall". Jag brukar för det mesta gilla varma färger bättre, men av någon anledning så har jag fastnat totalt för de kallare produkterna i den här kollektionen. Det första jag kände ha-begär för var läppglanset, men sen insåg jag hur fina de andra produkterna också var! Antar att jag blev mest sugen på de kallare färgerna för att jag redan har så mycket varmt. 
 
Isadora Moisturizing Lip Gloss 39 Pink Diamond

Egentligen brukar jag inte använda kalla färger på läpparna så ofta, men jag blev så himla sugen på att börja med det när jag såg den här frostigt ljusrosa nyansen. Såå fint!
 
Isadora Eye Shadow Quartet 93 Pink Smoky Eyes

Det finns en palett med varma färger också, men den lockar mig inte så mycket eftersom man redan har bruna och gråa färger. Den här tycker jag ser mycket mer spännande ut, och även här är färgerna sådär frostiga, mmh! Tror man kan göra lite mer färgglada looker med den här, även fast man kanske kommer kombinera med mer naturliga skuggor ur andra paletter.
 
Isadora Twist-up Eye Gloss 01 Oyster

Också här finns ett brunt alternativ, men det tyckte jag kändes lite tråkigt. Den här färgen däremot ser såå himla fin ut! Sådär perfekt lila-metallic. Tänk vad fint att använda den här som bas för den lila och mörkaste skuggan i paletten, ååh!
 
Isadora Perfect Moisture Lipstick 130 Rose Chrome

Det här läppstiftet är jag inte säker på att jag ska önska mig i julklapp (som jag ska göra med de andra) men det är fortfarande en väldigt fin, ljus rosa färg. Tror det här skulle passa perfekt under läppglanset för att verkligen få till den där kalla, snygga looken!

Kommentarer
Postat av: Linda

fina grejer

Svar: Ja, de verkar jättefina! :)
BeautyBySoffy

2013-11-23 @ 13:44:39
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0