L'Oréal Paris Conditioning Spray

Kan tipsa alla om att använda ett balsamsprej efter duschen för att håret ska bli så enkelt som möjligt att reda ut. Jag använde det inte förut för jag tyckte inte direkt att jag behövde det, men när jag väl testade så insåg jag hur bra det var. Det är väl inte någon radikal skillnad, men jag tycker att det blir lättare att borsta igenom håret när man har duschat (och jag vet att man inte ska borsta det när det är blött, men det blir så tovigt annars!). 
 
Det jag använder kommer från L'Oréal Paris och heter Conditioning Spray Nutri-Gloss Light. Det är visserligen det enda balsamsprejet jag har testat, men jag gillar det! Det luktar väldigt gott och som jag sa så blir håret lättutrett. Vet inte riktigt vad det kostar, men det kan inte vara mer än 100 kr. Det är inte säkert att jag kommer köpa ett balsamsprej direkt när det här tar slut, för det är ingen livsnödvändig produkt, men det underlättar!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hejsanhejsan! Just nu så kan du vara med och tävla om att bli dagens blogg hos mig - kika gärna in & var med? :)

... och glöm inte att du får mycket större chans att vinna om du följer via bloglovin!

2013-11-27 @ 15:58:04
URL: http://nattstad.se/louiseeh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0