Lush Sweetie Pie Dusch Jelly

Den här Dusch Jellyn från Lush fick jag nån gång i slutet av sommaren, och jag har inte använt den förrän idag (!?). Det beror faktiskt på att jag har haft så himla många shower gels på en gång, så jag har helt enkelt inte haft tid.
 
Idag provade jag den i alla fall, och herregud vad rolig den är! Den är dallrig och mjuk och slajmig och jättekul! Kanske liite svår att "smörja in" kroppen med i duschen, men det kan det vara värt. Luktar jättegott gör den också! Nu har jag ju bara använt den en gång, så jag kommer självklart återkomma ifall jag ändrar uppfattning om den men än så länge tycker jag absolut om den! :)
 
(Kolla förresten texten på översta bilden, HAHA!)

Kommentarer
Postat av: Ellen

haha, vilken rolig formula!

Svar: Ja verkligen, haha! ;)
BeautyBySoffy

2013-11-14 @ 19:41:14
URL: http://lilomilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0