Real Techniques Core Collection

 
 
 

 
 
Jag har varit sugen på att skaffa Real Techniques Buffing Brush ett tag, och insåg att det tyvärr inte går att köpa den enskilt. Men jag hittade den i setet Core Collection! Där i får man alltså Contour Brush, Pointed Foundation Brush, Detailer Brush och Buffing Brush. Tycker kitet verkar riktigt bra, och om jag ändå vill ha buffing brush så varför inte prova några fler borstar från Real Techniques? Alla känns användbara, så därför ska jag önska mig det i julklapp. Hoppas verkligen jag får det, för jag har hört mycket bra om märket!

Kommentarer
Postat av: Sofies skönhetsblogg

Buffing Brush är underbar! :D

Svar: Det verkar den verkligen vara, vill gärna ha den! :)
BeautyBySoffy

2013-11-11 @ 16:49:24
URL: http://sofies.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0