Bellápierre Cosmetics Shimmer Powder Review

Skimmerpudret jag fick i min Glossybox är väldigt glittrigt, och kan blandas i till exempel dagkrämen eller läppglanset för att ge extra glow. Jag kan ju inte ha det i ansiktet, men jag har använt den som highlighter, vilket jag tycker funkar helt okej, och ska prova att använda den på läpparna också.
Såhär ser det ut swatchat. Dock tycker jag det inte blir så glittrigt när man väl har blandat ut det. Tycker än så länge att denna är helt okej, ingen wow-produkt men ändå något jag kommer använda.
 
Färgen jag har heter Exite och kostar 139 kr.
 
 

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Måste testa mitt

Svar: Ja gör det, det var rätt fint faktiskt =)
BeautyBySoffy

2013-10-05 @ 16:08:51
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0