Glossybox September 2013

Idag fick jag äntligen min Glossybox, fick den lite senare än många andra den här gången. Temat är Beauty That Matters och Glossybox har samarbetat med välgörenhetsorganisationen Reach For Change, och produkterna är naturliga. Gillar temat och tycker grejerna passar bra in!
 
1. Balance Me Shine On Tinted Lip Salve, Super Soft Beige (nylansering), 129 kr/10 ml
 
2. L'Occitane Almond Shower Oil, 190 kr/250 ml
 
3. Weleda Millet Nourishing Schampoo (nylansering), 129 kr/190 ml
 
4. Trind Nail Balsam, 119 kr/9 ml
 
5. Bellapierre Cosmetics Mineral Shimmer Powder, 139 kr/2, 35 g
 

Jag tycker den här boxen känns jätterolig! Vad jag kan räkna till så är det tre full size-produkter; läppglanset, shimmerpudret och nagelbalsamet. Nagelprodukten har jag förresten varit lite sugen på att testa ett tag, så jag hoppas att det kan hjälpa mot mina naglar som bara vill gå av hela tiden. Jag har faktiskt inte provat något av märkena tidigare (förutom L'Occitane), så det ska bli riktigt roligt att testa sig igenom grejerna.
 
Sen fick man en ögonmask (säger man så?) och två checkar på gratisfilm, najs!
 
Jag brukar ju inte säga så mycket om produkterna i de här inläggen, så jag tänkte att jag kanske kunde visa upp alla lite närmare under den här och nästa vecka, så ni får veta lite mer om dom. Annars kan det lätt bli så att jag inte pratar om vissa grejer och att de bara glöms bort. Och nagelbalsamet kommer jag definitivt säga vad jag tycker om senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du intr göra en video med vad du tyckrt om det som kom i din glossybox ? :)

Svar: Det kan jag absolut göra, tack för idén! :)
BeautyBySoffy

2013-10-02 @ 23:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0