Isadora Clear 6-in-1: njaa...

Detta över- och underlack köpte jag för ett tag sedan, kanske någon månad, och ser ni hur mycket som redan har gått åt? Halva flaskan ju! I början tyckte jag det här var helt okej, men efter bara några användningar blev lacket tjockt och små trådar la sig i vägen på naglarna, väldigt irriterande. Det blir liksom inte jämnt med det här, och det är ju liksom lite det man är ute efter med både över- och underlack.
 
Dessutom tycker jag inte att nagellacket sitter något bra med det här över, i princip bara någon dag, även med lite dyrare lack under. Tycker i och för sig inte att lack med något överlack över brukar sitta jättejättebra, men på senaste tiden har jag fått för mig att det sitter ännu sämre. Ska prova det lite mer och se om jag kanske möjligtvis kan ändra åsikt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0