Köpförbud!

Som ni ser på bilden och rubriken ska jag köra på ett litet köpförbud nu, och jag börjar redan idag! Jag är väl kanske inte den som shoppar mest, men jag ska ändå låta bli smink & skönhetsshopping till den 1:a februari nu, långt va? 
 
Självklart kommer jag ju köpa det nödvändiga, typ deo och schampo, men inget som jag inte absolut behöver. (Och ja, jag kommer köpa julklappar till andra, haha.) Men inget sånt till mig!
 
Jag gör det för att:
 
  1. Spara pengar
  2. Försöka använda upp några av mina produkter
  3. Känna mig mer värd att unna mig nåt när jag inte köpt på länge!
Till jul gissar jag att jag får lite smink och så, så det är därför jag håller på ända till februari, då jag inte köpt eller fått nåt på länge! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0