Make Up Store Multi Lash Mascara Review

Jag lovade ju att visa hur min nya mascara från Make Up Store ser ut och funkar, så i det här inlägget tänkte jag visa just det. :)
 
Ett lager mascara. På högra ögat (från ditt håll) har jag böjt upp fransarna, men inte på vänstra.
 
Två lager mascara. Fransarna är fortfarande bara böjda på högra ögat.
 
Som ni ser så går det att bygga upp fransarna tills de blir väldigt långa, och man kan också få en del volym. Till vardags brukar jag bara ta ett lager, men trots det blir fransarna längre än med andra mascaror jag har testat.
 
Jag böjde upp ögonfransarna på ett öga för att ni ska få se alla vinklar av denna mascara, som jag verkligen tycker gör sitt jobb. Den har blivit en liten favorit; det är ofta den jag sträcker mig efter. Dessutom är den lätt att tvätta bort, jag brukar bara använda varmt vatten och min ansiktsrengöring från Neostrata. Kan rekommendera den här mascaran!
 
Finns hos Make Up Store och kostar ca 135-155 kr.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0