Wanties: Isadora Multi Vitamin Gloss

 
 
Isadora Multi Vitamin Glosses tycker jag verkar vara jättebra och såå fina! Jag har hört om många som älskar dom, men också några som tycker de är kletiga så jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Jag gillar inte när läppglans blir för klibbiga, men man vill ju ändå känna att det sitter på ett tag. Funderar på att önska mig något eller några i julklapp, för jag vill absolut prova dom nån gång.
 
Färgerna jag tycker ser finast ut är Strawberry, Raspberry och Raisin. Alla ser ni i ordning på bilden. Strawberry ser sådär härligt rödrosa ut, kanske egentligen mer en sommarfärg men vem bryr sig? Raspberry tycker jag också passar bättre till sommaren (och ändå kommer båda två med den senaste kollektionen) och ser också ut som en härlig färg. Dock har man kanske liknande redan. Men Raisin tycker jag ändå är stjärnan; jättefin, lite mörkare höstig färg! jag tror att det är perfekt om man vill ha lite färg på läpparna, men kanske inte måla dom i en så täckande röd färg. 
 
Något ni är sugna på? :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara ♡

jättefin blogg!! :)

Svar: Åh tack så mycket! :))
BeautyBySoffy

2013-10-27 @ 17:41:26
URL: http://sarawiklund.blogg.se
Postat av: B R O W N S U G A R

Jag är mer en läppstiftstjej :)

Svar: Ja, jag älskar också läppstift :) Tycker om båda faktiskt, vad jag väljer varierar och jag tar det jag känner för just för dagen.
BeautyBySoffy

2013-10-27 @ 19:53:39
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0