Beautybird Active Foot Gel

Fotgelen jag fick i en Glossybox för några månader sen förstår jag mig helt ärligt inte på, haha. Det ska vara en svalkande gel som kyler fötterna, men jag tycker inte den svalkande känslan är speciellt stark. Det enda riktigt svalkande är väl när man viftar på fötterna precis när man smort in dom, men lite mer ska väl ändå en fotgel göra?
 
Sen stör jag mig på att den inte återfuktar nåt, vilket den inte säger att den ska heller, men varför ska jag då ha den här produkten? Nu låter det som den är jättedålig, men det är bara det att jag inte ser nån mening med att köpa en sån här produkt, för jag är i alla fall inte i ett så stort behov av svalka. Jag har faktiskt inte använt den här alls mycket sen jag fick den.
 
Är det nån annan som har provat den? Vad tycker ni i så fall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0