E.l.f. Nail Polish

Om man är medlem på e.l.f.'s hemsida så kan man ibland lyckas (om man är snabb) få hem lite produkter gratis från märket, och det är vad jag har gjort! Idag fick jag hem ett jättefint nagellack som jag hade "beställt":
Det heter Party Purple och är en jättefin mörklila nyans med massa glitter i.
 
Jag har inte alls många glitterlack, och det beror väl mest på att de jag har är ljusa och kanske liite barnsliga, men när det är ett mörkt lack tycker jag det är jättesnyggt! Ska bli spännande att prova ett nagellack från e.l.f. också eftersom jag aldrig har gjort det förut. Kommer visa det i en NOTD snart!
 
 

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Så fint :D

Svar: Aa det är det verkligen, hoppas det ser lika bra ut på naglarna :)
BeautyBySoffy

2013-09-09 @ 22:12:08
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Postat av: Anonym

kan du inte göra en hair tutorial ?? eller går du alltid med ofixat hår ? inget illa menat asso, bara undrar hur du skulle se ut med lockat eller plattat hår ♡

Svar: Jag är inte superintresserad av hårstyling, så nej jag kommer nog inte göra en tutorial om det. Jag brukar inte fixa håret så mycket, jag sätter upp det med tofs eller hårnålar ibland, men inte så mycket mer. Men visst kan jag platta och locka nån gång så ni får se hur det ser ut.
BeautyBySoffy

2013-09-09 @ 23:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0