Honeymania


 
Jag hoppas inte ni har missat att The Body Shops nya serie Honeymania kom ut idag? Det har blivit ett väldigt populärt ämne på många bloggar, och jag har själv inte luktat på produkterna än men jag vill göra det så snart som möjligt. Jag gillar söta dofter, men de ska inte vara för sliskiga så det kan bli intressant att se vad man tycker.
 
Alla produkter i serien ska vara fuktighetsbevarande och innehåller ekologisk Community Fair Trade-producerad honung från Etiopien. Många fick ett prov på body buttern i senaste Glossyboxen, men tyvärr inte jag. Får gå och titta på dom och se om jag vill ha nåt helt enkelt. 
 
Serien innehåller:
  • Body Butter 185 kr
  • Body Scrub 200 kr
  • Bubble Bath Melt 160 kr
  • Eau De Toilette 155 kr
  • Lip Balm 60 kr
  • Shower Gel 85 kr
  • Soap 40 kr

Dock har de just nu rea på hemsidan, så det är lite lägre priser! 
 
Kommer ni prova något ur serien?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0