Nödvändiga (typ) grejer

I helgen var jag i Götlaborg så självklart blev det lite shopping! Idag tänkte jag visa det mest nödvändiga (hehe) som jag köpte, och snart kommer ni få se nåt som åtminstone jag tycker är sjuukt kul! 
 
I alla fall så köpte jag en ny sprutdeo från Rexona, eftersom mina andra sprutdeos har tagit slut. Visserligen har jag en roll-on, men jag tycker det känns ofräscht! Har aldrig provat någon från Rexona förut, så därför fick det bli den här. Tror den kostade runt 50 kr.
 
Sen blev jag lite sugen på att prova ett läppsyl från Burt's Bees, så det fick bli ett sånt också. Har väl kanske några andra läppsyl, men jag behövde det i alla fall nästan. Typ. 
Det verkar bra än så länge, men jag hade tänkt mig att det skulle lukta typ sött, honung (för bees antar jag), men det är faktiskt mintdoft. Aja, tycker som sagt om det ändå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0