NOTD: Depend

Tänkte lite snabbt visa upp ett av nagellacken jag fick när mamma rensade sitt sminkskåp, och det är detta från Depend. Dock vet jag inte riktigt vilket nummer, det hade skrapats bort...
Färgen är lite mörkare i verkligheten, och är fint nude-aktig. Tyvärr la den sig lite ojämnt eftersom mina naglar är lite ojämna just nu, men också för att själva lacket var svårt att få jämnt.
 
Det började flagna redan dagen efter jag hade målat på (och då hade jag gjort det på kvällen), så jag blev riktigt irriterad på det, och skulle kanske inte rekommendera det trots att det är en ganska snygg färg.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hejhej! Nu har jag avslutat min tävling där jag lottade ut foundation+borste, kanske blev just DU en av dom tre som vann. Kika in för att se vilka som vann, kraam! www.ebbaamandusson.com

2013-09-25 @ 20:36:32
URL: http://ebbaamandusson.com
Postat av: Pelin

Fina naglar du har! :)

Svar: Tack! :) Nu har dom dock gått av en efter en, så nu är dom korta igen...
BeautyBySoffy

2013-10-06 @ 10:08:39
URL: http://pelinhaci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0