NOTD: Flamingo

På bilden har jag två lager.
 
Nu har jag haft mitt Claudia-lack som jag fick i Glossyboxen ett par dagar, och det är en ganska fin färg. Dock inte så speciell, och jag har andra rosa som jag gillar bättre men det är absolut helt okej! Färgen heter Flamingo och det är faktiskt en ganska så flamingo-rosa färg.
 
Det stod på Glossybox-kortet att det skulle vara en bred pensel, vilket det verkligen inte är. Det är en smal pensel men det passar bra nu när jag har rätt så långa naglar, det gjorde appliceringen enkel. Hållbarheten är tyvärr inte särskilt bra, det började skavas bort redan andra dagen, och tredje dagen såg det liksom inte fint ut längre. Ett helt okej lack, men jag kommer nog inte köpa några fler från Claudia.

Kommentarer
Postat av: Sara.vionno.se - modeportal

jättefin färg!

Svar: Ja den är rätt så fin! :)
BeautyBySoffy

2013-09-17 @ 05:49:44
URL: http://sara.vionno.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0