Revlon Lip Butter

ColorBurst Lip Butter
Lite efter sådär börjar jag bli riktigt sugen på att skaffa mig ett Revlon ColorBurst Lip Butter! Har hört så mycket bra om dom nu att jag inte tror jag skulle ångra mig om jag köpte ett. De ska ju vara mjukgörande samtidigt som de ger lite färg, perfekt! 
Tror jag ska önska mig ett (eller flera haha!) i julklapp, men vet dock inte vilken färg än. Ska spana runt lite mer och försöka bestämma mig för vilket som är finast.
 
Det kommer inte bli så bra uppdatering i helgen eftersom jag ska till Öland. Kommer hem på söndag, och då kanske det kommer upp något inlägg. Hoppas det går bra!

Kommentarer
Postat av: selmishiz

hejsan kolla in vem som blev veckans blogg kanske blev det du :) , btw kör igång med en ny omgång nu!

2013-09-27 @ 18:56:16
URL: http://selmishiz.blogg.se
Postat av: Jessica

Vart kan man köpa de någonstans?

Svar: Vad jag vet så finns de inte i någon affär i Sverige, men du kan beställa dom från någon hemsida, t.ex. på boots.com. :)
BeautyBySoffy

2013-10-12 @ 20:02:30
URL: http://fames.se/jussicas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0