Sminkförvaring med Glossybox

Läpphyllan, med läppglans i lådan.
Ögonhyllan, med lite eyeliners, ögonskuggor, fransböjare osv i lådan.
Bas- och hårhyllan, i lådan har jag lite olika produkter.
På parfymhyllan har jag ingen låda, men tänkte jag kunde visa den ändå.
 
Jag har gjort om lite i mina sminkhyllor nu, och äntligen hittat nåt att använda mina Glossybox-lådor till. Kände att det blev lite rörigt på hyllorna när alla läppglans, ögonskuggor osv stod för sig själva. Det var lätt att jag råkade fälla någon och så trillade alla ner, så nu får de ligga i sina lådor istället! Just nu tycker jag det är bra såhär, men jag kommer säkert ändra om nån annan gång, jag behöver variation! ;)
 
Hur förvarar ni ert smink och era skönhetsprodukter?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0