Too Faced Palettes

Nu har det blivit väldigt mycket snack om wanties på sistone, men det börjar ju faktiskt bli dags att tänka på vad man ska önska sig i julklapp tycker jag. (?)
Jag är sjuukt sugen på en Too Faced-palett, och kollar just nu in Too Faced Natural Eye Palette och Too Faced Romantic Eye Palette. Tycker båda är grymt fina, men det lutar nog ändå mest åt Natural-hållet.
 
 
 
Natural Eye Palette ser superfin ut, med naturliga men ändå några lite mörkare färger. De stora ögonskuggorna kan säkert användas till rouge, highlighting och bronzing också. Många av färgerna i den här paletten är skimriga, vilket jag tycker är såå fint. Tror denna är perfekt till vardags (och många fina färger att använda i globlinjen finns det också)!
 
Romantic Eye Palette är också jättefin, men med lite mer kalla färger. Det finns något för alla, båda mörka och ljusa färger och något däremellan. På ett sätt vill jag gärna ha lite mörkare färger att experimentera med, men samtidigt vet jag att det jag använder mest i slutändan är naturliga färger, så jag vet inte om alla färger i den här skulle komma till användning. Ändå en superfin palett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0