L'Oréal Infallible All Day Stay Fresh Foundation

Fick med ett litet prov på L'Oréals nya foundation Infallible All Day Stay Fresh med den senaste Kicks-tidningen. Visserligen bara ett litet prov, men jag blev väldigt glad ändå eftersom jag tycker det är så roligt att prova nya foundations! Om det inte vore för att de faktiskt kostar pengar så skulle jag ha hela rummet fullt, haha! Jag hoppas i alla fall att den här färgen passar mig, jag tänkte prova den imorgon.
 
L'Oréal själva säger att foundationen med hjälp av hyaloron ska återfukta och ge en fräsch känsla för huden. Den ska hålla i 24 timmar, ge ett jämnt och sammetslent resultat, vara glansfri och låta huden andas. Jag tycker det låter mer som en foundation som jämnar ut och är snäll mot huden, men kanske inte täcker så mycket. Själv vill jag gärna ha ganska mycket täckning, så vi får se om denna duger på den fronten. Ska som sagt prova den imorgon och se om det är något jag är intresserad av att köpa!
 
Kostar 139 kr på Kicks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0