NOTD: Anonym

Nagellacket jag bär just nu är lite anonymt! Jag fick det av en kompis och ärligt talat har jag ingen aning om vad det är för märke, det ser ut som det står typ Nulan eller nåt sånt. Färgen är i nummer 13 i alla fall, ifall det hjälper något haha! 
 
Jag vet att det kanske inte är så kul att se något som i alla fall inte jag vet var man kan köpa, men jag tänkte ändå visa upp lacket eftersom det är en så fin och somrig korallrosa färg. Här har jag lagt två lager, men inget överlack.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Nu när du ändå pratar om nagellack har du något tips på ett fint nagellack men som ändå är lite neutralt? Jag vill ha ett lack som passar till det mesta och har en lite mer diskret färg utan att det är färglöst. Förstår du vad jag menar? :)

Svar: Jag förstår precis vad du menar, och jag har två tips till dig! H&M's egna nagellack i färgen "Pink Mist" är ett väldigt ljust rosa lack som man kan bygga upp i flera lager, och Mavalas "Velvet" är en naturlig, lite mörkare färg. Båda funkar utmärkt till alla sorters kläder och funkar perfekt till vardags. Jag kan göra ett inlägg där jag visar hur de ser ut på :)
BeautyBySoffy

2014-08-12 @ 08:09:43
Postat av: Julias skönhetsblogg

Jättefin färg! :)
Kika gärna in hos mig och släng iväg en fråga till min frågestund :)

Svar: Visst är det :) kan kolla in på din blogg :)
BeautyBySoffy

2014-08-12 @ 14:15:17
URL: http://juliaaberglunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0