Dålig uppdatering

Hej på er!
 
Jag tänkte först be om ursäkt för den dåliga uppdateringen den senaste tiden, och också säga att den tyvärr inte kommer bli bättre den här veckan. Jag har mycket i skolan just nu och jag satsar ju på det först och främst. Det är jättekul att ni fortsätter att kolla in ändå, det blir jag jätteglad av! Men jag blir så stressad av att veta att jag inte bloggat på flera dagar och ändå inte har tid med det, så jag ville bara att ni skulle veta. Dock har jag sportlov vecka 8 så då kommer jag komma igång bättre med bloggen igen, det är bara det att jag vill göra det mesta av plugget den här veckan så jag är klar och kan ta det lugnt på lovet.
 
Hoppas ni förstår, och jag kommer komma igång ordentligt med bloggen igen snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0