Gelenaglar!

 
För cirka några dagar sen kom jag på idén att göra gelenaglar! Alltså inte bara såna jag kan göra hemma, utan såna med förlängning också, proffsigt gjorda! Jag ska boka en tid till sportlovet och det jag tänker mig är en klassisk fransk manikyr, kanske med några silverdetaljer på några naglar. Jag vill inte att de ska vara överdrivet långa, men de ska ju ändå synas! Själv tycker jag det är snyggast med fyrkantiga naglar fast att de ändå är lite rundade, inte spetsiga. 
 
Den översta bilden till vänster är mitt ideal, haha. Alltså den bild jag hittat som är mest lik det jag är ute efter. Fatta vad snygg man måste känna sig hela tiden, även om man inte fixar sig så mycket i övrigt! Och tänk alla småsaker; som när man kollar runt på mobilen, rufsar till håret, pekar på saker.... ååhh!! Haha, jag är helt obsessed med tanken på att fixa mina naglar, ni kommer absolut få se bilder när jag har gjort dom! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0