Karmameju Konjac Sponge

Nu har jag äntligen använt denna konjac sponge som jag fick i min Glossybox ett tag, glömde nämligen bort den i början! Men när jag väl började använda den var det kärlek vid första ögonkastet höll jag på att säga, vid första provningen! Det man gör är att blöta upp svampen, och så använder man den tillsammans med sin vanliga rengöring och masserar in den med cirkelrörelser. Det blir som en mild peeling som funkar varje dag. Jag använder den dock bara på kvällen.
 
Jag kan inte säga att jag har sett nån skillnad i min hy än eftersom jag bara använt den i cirka en vecka, men man blir såå mjuk efter användning! Det är en jätteskön känsla, och det känns verkligen som man är rengjord på djupet. Man längtar nästan lite till rengöringen eftersom man vet att det är så skönt med denna! Dessutom tror jag att min hy kommer bli bättre på sikt, om jag anväder svampen regelbundet. Oväntad, rolig grej att få med i Glossybox!
 
 

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Den hade jag velat testa :D

Svar: Ja, jag gillar den verkligen! :D
BeautyBySoffy

2014-02-24 @ 21:35:31
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0