Mascaravinst: Isadora Big Bold!

Isadora Big Bold Mascara Super Volumizing

För ett tag sen berättade jag ju lite snabbt om att jag hade vunnit en sak, och det jag vann var en mascara! Jag vann den i Molkans mascararegn-vecka, och det var jättelänge sen jag hade en mascara från Isadora så det ska bli kul att se vad jag tycker. Så här står det på Kicks hemsida:
 
Den perfekta kombinationen av borste och mascara!

Big Bold Mascara har en cremig, fyllig konsistens som ger supervolym direkt.
Innehåller intensivt djupsvarta pigment.
 
STOR borste med patenterad skärning:

En fiberborste med special-blandning av långa och korta strån – två borstar i en!
Korta strån: För snabb och intensiv applikation.
Långa strån: Separation och definition.
Mascaraskåror: Depå för hög upptagningsförmåga och jämn fördelning på ögonfransarna.

• Cremig, fyllig konsistens
• Ger supervolym direkt
• Intensivt djupsvarta pigment
• Sitter säkert och smetar inte


 

Jag har provat den några gånger, men väntar med att säga vad jag tycker tills jag fått en bättre uppfattning om den. Ska bli superkul att se om den lever upp till vad den lovar, och tack så mycket Malin för vinsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0