Minishopping på Make Up Store

Idag var jag inne en snabbis på Make Up Store eftersom jag hade 20% rabatt på ett helt köp där! Jag har varit ganska intresserad av att prova deras cake eyeliner som Linda Hallberg använder, så jag var bara tvungen att skaffa mig den nu när jag hade rabatt och allt. Förlåt för säämst bild, men man kan ju inte göra så mycket åt det dåliga ljuset eller hur? Jag ska visa produkterna närmare nån dag när jag har tillfälle till bra ljus.
 
Så jag köpte i alla fall eyelinern, men även pensel nr. 102 som Linda också använder. Gissa vem jag inspireras av haha!? Nu hoppas jag kunna få till den där riktigt spetsiga, snygga vingen, och om jag får det ska jag självklart fota! Kommer som sagt visa dom närmare snart, med priser osv, och tänkte också snart visa er en vinst jag fick hem häromdagen! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: RMCK - en skönhetsblogg

Jag beställde hem cake eyelinern nyligen, och jag är såå nöjd!! :)

Svar: Vad kul! Jag använder tyvärr min alldeles för sällan, tycker det är lite krångligt att man måste ha vatten så jag använder hellre min gel liner från L'Oréal :)
BeautyBySoffy

2014-03-30 @ 21:29:55
URL: http://rmck.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0