OPI Brazil Collection 2014

Jag är övertygad om att ni har sett OPI:s vår/sommarkollektion Brazil redan? Men om ni inte har gjort det så har ni alla lack här ovan! Själv tycker jag att den övre raden känns väldigt höstig, medan den undre är supersomrig. Lite roligt att de inte bara kör på de illiga färgerna, men samtidigt känns det lite konstigt med så murriga lack i en sommarkollektion. Jaja, färgerna är ändå fina, fast jag har inte spanat in nåt särskilt lack som jag känner att jag måste ha. Än i alla fall. ;)
 
Det roligaste med kollektionen tycker jag är namnen på lacken, haha! Mina favoritnamn är Taupe-less Beach, AmazON...AmazOFF, Where Did Suzi's Man-go? och Toucan Do It If You Try. Tycker de gör så roliga namn som verkligen har med Brasilien-temat att göra! Och är det nån mer som har tänkt på att OPI ofta har namn som handlar om Suzi? De verkar ha nåt dille på det där, haha. ;)
 
Har ni spanat in nåt lack från kollektionen?
 

Kommentarer
Postat av: Sofies skönhetsblogg

Har beställt mini liquid sand-lacken :D Tycker de såg så himla härliga ut till sommaren! :D

Svar: Åh vad kul! Ja det gör de verkligen, som godis på naglarna :D
BeautyBySoffy

2014-02-17 @ 10:38:51
URL: http://sofies.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0