Slut på köpförbud!

 
Nu är det den 1:a februari, och mitt köpförbud är äntligen slut! :D
 
Egentligen har det inte varit jättesvårt att hålla sig eftersom jag faktiskt inte köper allt jag ser, och så fick jag ju en del till julen också. Men det var lite jobbigt att vänta på att beställa Urban Decay Naked 2 som jag ska göra snart, och även att köpa en del andra "nödvändiga" godbitar, typ de på bilden. 
 
Jag ska iväg och köpa några av de här grejerna ganska snart eftersom de faktiskt är behövliga, och så ska jag njuutaa av att inte ha något som säger att jag inte får shoppa. Det var faktiskt lite svårt att hålla sig vid några tillfällen (och ja, jag köpte en handkräm men det gills inte!) men nu känns det bra att inte ha köpt något skönhetsrelaterat på 4 månader, då kan jag verkligen unna mig något nu! :)

Kommentarer
Postat av: sannas rum

Hur kändes det med köpförbud? Hade du det för att spara en månad eller för att känna på det/lära utav det? Tycker sådant är spännande, kör själv köpstopp då och då och är väldigt noga med att endast köpa sådant jag VERKLIGEN vill ha! :)

Du deltog ju i en designutlottning hos Sara (brownsugar.se) i december där man kunde vinna en skräddarsydd design gjord av mig, så jag tänkte därför tipsa om att man nu får en ny chans att vinna en design till blogg.se. Om du vill delta finns inlägget här: http://www.sannasrum.se/2014/01/designutlottning-5/#comments

Svar: Det kändes bra med köpförbud! Eftersom jag inte köper jättemycket grejer annars så var det inte så jobbigt, men det är klart att det var rätt jobbigt vid nya produktlanseringar eller när jag ville köpa grejer jag faktiskt "behövde". Jag gjorde det mest för att spara ihop pengar och kunna unna mig något längre fram, men kände också att det var bra att använda upp produkter jag har nu. Mest var det nog ändå för att kunna känna att "nu har jag inte köpt nåt på länge, då kan jag unna mig fler saker nu", haha! ;)
Just det, jag ska gå in och kolla! :)
BeautyBySoffy

2014-02-01 @ 23:20:14
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0