Begagnat från Erika (igen)

Hittade lite begagnat smink från syrran igen på mitt rum häromdagen, kan bli kul att testa! Hon skyfflar in det till mig för att hon inte vill ha det längre, men jag tänker att jag ska ge alla grejerna en chans, man kan ju faktiskt hitta bra användningsområden till i princip allt! Det jag fick den här gången var en parfym (som jag gav henne en gång, grr!!), ett rouge (som också var mitt tidigare) och två paletter från någon tidning.
 
Parfymen luktar faktiskt inte så gott, men rouget är jag jättesugen på att börja använda igen! Jag hade det i mitt senaste Dagens Look-inlägg.
 
Sen fick jag även ett rött läppglans från Ginatricot, ett rosa från Yves Rocher och ett illrosa läppstift från Lancôme. Tack, varför inte!? Läppgrejer är ju jättekul, och Lancôme är inte direkt budget så du borde ångra dig Erika, haha! Tack så mycket! <3
 

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Kul!

Svar: Ja, ska bli kul att prova grejerna! :)
BeautyBySoffy

2014-01-28 @ 15:01:24
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0