E.l.f. Glossy Gloss

E.l.f. Glossy Gloss Pink Candy

Här är läppglanset jag vann från E.l.f., deras superfina Glossy Gloss! Det kommer i en liten söt förpackning som jag tycker är riktigt snygg, dock mindre än jag trodde den skulle vara. Mitt lock går inte heller att skruva på så det blir jämnt där uppe, men det är en småsak!
 
Applikatiorn är i form av en pensel.
 
Själva färgen, Pink Candy, är verkligen såå fin! Den är ljusrosa och även fast den mest ger glans så får läpparna en hel del av färgen också, vilket alltid är ett plus! Formulan är ganska kletig, men inte så man stör sig på det. Istället tycker jag bara det är bra, för detta läppglans håller väldigt bra för att vara just ett läppglans. Om jag applicerar det på morgonen innan skolan så känner jag att produkten sitter kvar nästan till lunch, alltså i några timmar. Sedan kan jag tänka mig att en del av glansen försvinner tidigare, men så är det ju med de flesta läppglansen. 
 
Är hur som helst riktigt glad över min vinst, och jag ska försöka visa upp hur det ser ut på läpparna i ett "Dagens Look"-inlägg snart! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0