Fint rouge!

Jag vet inte hur roligt det är för er att höra om det här rouget egentligen, eftersom det är från en tidning och inte går att få tag på, men jag var tvungen att visa det ändå! Jag tycker det är riktigt fint, och eftersom det är det enda rouget jag har som inte sitter i en palett så blir det oftast det jag sträcker mig efter. Det är smidigt helt enkelt. Självklart tycker jag ju om färgen väldigt mycket också; det är den perfekta vardagsfärgen. Åtminstone jag känner att jag inte vill ha något för mörkt på kinderna till en vanlig skoldag. 
 
Jag brukar blanda de två färgerna, men mest ta av den rosa. På den swatchade bilden har jag blandat. Som sagt, man kan ju inte få tag på det här rouget nånstans, men jag kände ändå att jag ville visa det bara för att jag tycker det är så fint! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0