MAC 182

Jag fick faktiskt en till julklapp från MAC, och det var kabuki-borsten MAC 182. Riktigt mjuk och len borste! Den är väldigt tät, så pudret man använder blir mer täckande, vilket jag storgillar! Den är verkligen så där mjuk och fluffig att man liksom kan sitta och klappa den hur länge som helst, haha! Dock upptäckte jag att den inte ska tvättas med tvål, den började färga av sig då (läskigt!) utan man ska använda ett skonsamt schampoo. Riktigt mysig borste som passar perfekt till min E.l.f. Personal Blend Foundation för att få en lite mer täckande look.

Kommentarer
Postat av: undefined

Fin!

Svar: Visst är den? Den är såå mjuk! :)
BeautyBySoffy

2014-01-03 @ 12:30:31
URL: http://brownsugar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0