MAC Pro Longwear Foundation!

Jag fortsätter att visa alla mina julklappar (som har med skönhet att göra) och idag tänkte jag visa er min nya MAC Pro Longwear SPF 10 Foundation. Gissa hur glad jag blev när jag öppnade paketet och först såg att det var MAC, sen att det var deras foundation som jag önskat mig! Färgen (NC25) passar mig perfekt; den är inte sådär superduperljus som min Exuviance-foundation var men inte heller för mörk, utan den ger mig lite lagom med färg. Och den täcker såå himla bra! Gud, det är en fröjd att använda den här, det känns så lyxigt! Skavankerna bara försvinner under den! Man blir lite besviken när man tvättar bort den på kvällen och påminns om hur huden faktiskt ser ut, haha! ;)
 
Än så länge har jag använt den 2-3 gånger, och det enda jag kan säga är att jag älskar den och tror den kommer bli en stor favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0