Testpanel för La Roche-Posay!

La Roche-Posay Physiological Cleansing Gel, ca 139 kr/ 200 ml

I måndags fick jag äntligen hem La Roche-Posays rengöringsgel som jag blivit utvald till att testa! Jag är med i deras testpanel för den, och det jag ska göra är då alltså att testa produkten och sedan recensera den på deras Facebook-sida. För mig som älskar att testa produkter låter det bara superkul! Jag tänkte att jag skulle passa på att recensera den även här på bloggen när jag ändå håller på, så om några veckor kommer det antagligen en recension.
 
Man kunde bli antagen till tre olika rengöringar och den jag fick hem var Physiological Cleansing Gel, som effektivt och milt ska avlägsna makeup och även rengöra huden. Enligt La Roche-Posay ska den passa bra till att ta bort vattenfast makeup med.
 
Jag tycker det låter jättebra, och jag har testat den några gånger än så länge. Tänker inte säga för mycket nu, men den känns fräsch och bra. Dock vet jag inte riktigt om det där med makeupen... Jaja, jag ska testa den ordentligt och så kommer en recension senare!

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Kul :D

Svar: Ja verkligen! :D
BeautyBySoffy

2014-01-15 @ 21:59:19
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0