The Bakery Lipstick Swatches

The Bakery Choco Stick Lipstick No.07
Läppstiftet jag fick i julklapp var från min, enligt henne själv, underbara, fina, bästa, otroliga syster Erika! Och du är rätt bra, haha! ;) I alla fall så är det från märket The Bakery, ett märke jag aldrig hört talas om förut. Själva stiftet är väldigt smalt, och det gör det lättare att applicera och dessutom är det riktigt snyggt tycker jag. Väldigt smidigt. Det är en naturlig färg, som ni kan se swatchad här:
Med blixt
Utan blixt

Jag har väldigt svårt att placera färgen, den är på något sätt lite rosa-nude men ändå mer åt det koralliga, orangea hållet? Har än så länge inte använt det tillräckligt mycket för att kunna avgöra det, men det ser i alla fall väldigt olika ut i olika ljus. Som ni ser så är det rätt orange på blixt-bilden, och mer rosa på den understa. Oavsett vad det är för färg så tycker jag det är väldigt snyggt och enkelt att bara slänga på sig lite snabbt, så tack så mycket bästa syrran! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0