Wantie: E.l.f. Long-lasting Lustrous Eyeshadow

Toast, Gala och Festivity.
 
Nu blir det ett till wantie-inlägg, men det beror på att resten av inläggen jag planerat behöver ljus (till bra foton) och det är tyvärr rätt mörkt när jag kommer hem. Så de kommer upp senare! 
 
Jag har alltid en del saker jag vill ha, och en av dom just nu är E.l.f.'s Long-Lasting Lustrous Eyeshadow, är dock inte säker på vilken färg men nån av dom på bilden! Jag har börjat gilla krämskuggor väldigt mycket efter att jag provat Maybellines On and On Bronze och Pink Gold (swatches på länkarna), älskar formulan och enkelheten att bara applicera ett lager och sen vara klar! Självklart blir jag ju då sugen på att prova ett annat märke också, så nån gång i vår kommer jag nog lägga en beställning med bland annat den här ögonskuggan. :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0