Bästa återfuktarna!

För att hitta sina favoritprodukter krävs det att man provar sig fram en del, och just nu känner jag verkligen att jag har hittat mina favoriter att återfukta läpparna med! Kombon jag kör på är Nivea Lip Butter Raspberry Rosé och Burt's Bees Beeswax Lip Balm. Lip buttret (säger man så?) från Nivea använder jag på kvällen innan jag lägger mig, och det luktar såå gott och gör mina läppar supermjuka tills jag vaknar på morgonen. Det känns verkligen att det är djupt återfuktande; att det inte bara lägger sig på ytan utan att sjunka in. Älskar det!
 
Läppsylet från Burt's Bees är perfekt att ha med sig i jackfickan, det är extremt skönt på läpparna. Det är ganska tjockt, men det gillar jag eftersom man känner att det återfuktar ordentligt då. Man får också den svalkande, skönt kylande känslan i läpparna. Mintdoften gör att man känner sig fräsch! Tyvärr är detta nästan slut, och jag köpte ett nytt med Pink Grapefruit men det hade inte alls samma konsistens. :( Det måste ha varit en annan sort eftersom det är mycket tunnare och inte heller har den där kylande känslan. Snacka om att jag blev besviken, men när jag har tagit slut även på det ska jag köpa om mintsmaken.
 
Denna duo kan jag absolut rekommendera, det var länge sen jag hade torra läppar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0