NYX Soft Matte Lip Cream Istanbul

Jag köpte på mig en del läpprodukter när jag var på NYX; två stycken Butter Glosses som jag visade här, och detta matta läpp"glans". Anledningen var att NYX ju faktiskt är ganska omtalade för just sina läpprodukter, så då vill man ju pröva ut några! 
 
Denna produkt är alltså nästan som ett matt läppstift i läppglansformat. Väldigt intressant tycker jag! :D Kan tänka mig att det skulle vara super att ha en mörkare röd nyans i det här formatet, eftersom det blir matt på läpparna och förhoppningsvis sitter på bra också. Färgen jag valde, Istanbul, är ju ganska ljus och "märks" inte lika mycket. Förstår ni vad jag menar? Om man ändå har en produkt som är matt och håller länge kan man lika gärna ha den i en mörk färg, haha! Kanske skaffar mig det.
 
Jag har bara använt den en gång än så länge, och den luktar jättegott, blir fint matt på läpparna, och jag gillar verkligen den rosa färgen! Hållbarheten kändes väldigt bra, men som sagt har jag bara provat den en gång. Jag återkommer antagligen med recension när jag hunnit prova mer. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0