Äntligen!!! :D

Ååh!! Äntligen har min Urban Decay Naked Palette 2 kommit! :D Jag lackade ur totalt när den kom för någon vecka sen, och min stackars kompis Stina fick bevittna allt skrikande, haha! Jag har velat ha den här hypade paletten så sjukt länge, blev riktigt chockad när jag kom fram till att jag suktat efter den i typ 7 månader! :O Men så för några veckor sen tog jag äntligen tag i det och beställde den, och försökte att inte få dåligt samvete för att jag köper en så dyr grej, (vilket jag lätt kan få). 
 
Men, när den kom försvann allt påhittat dåligt samvete, jag menar, den är såå fin! Här är själva paletten och ni ser ju! Tänkte inte visa er swatches idag (måste få till bra bilder först) men det kommer! Har självklart redan använt den mycket och älskar den. <3 Det värsta är att jag nu har blivit extremt sugen på att skaffa även 3:an, antar att det ligger nåt i det där om att köper man en, bara måste man ha flera haha! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0