Beställt från e.l.f.!

Jag brukar inte tipsa om erbjudanden och sådär, men idag tänkte jag faktiskt göra det eftersom jag hittade ett riktigt bra! Jag har nämligen själv precis beställt några grejer från E.l.f. eftersom de har gratis frakt plus en vårpresent just nu. Frakten kostar annars 43 kr, så bara där har jag sparat lite pengar.
 
Om man handlar för över 20£ får man en "Spring Collection" värd 20£, vilket är 211 kr. Jag tänkte ändå beställa några saker så jag passade på nu! Oftast tänker jag att det är bättre att beställa när det är rea, så får man det man verkligen vill ha för ett billigare pris, men det är ju lite spännande att få en överraskning såhär också eller hur? ;) Och eftersom jag bara beställde för typ 22£ så får jag ju nästan dubbelt så mycket som jag betalar för, perfekt!
 
Erbjudandet gäller till den 24 mars kl 11.30 och här är en länk till vårpresenten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0