Ett riktigt kap!

Gjorde ett riktigt kap häromveckan! När man har 1000 poäng hos The Body Shop (alltså handlat för 1000 kr) så får man en check på 100 kr, vilket jag hade fått! Och nej, jag tror inte jag har handlat för så mycket faktiskt, har för mig att jag fick några hundra poäng som "starterbjudande" när jag blev medlem.
 
I alla fall så hade jag min check på 100 kr och funderade på vad jag helst ville ha. Kom fram till att deras Mango Body Mist luktar såå gott och bestämde mig för den. Det bästa var att den normalt kostar 125 kr, och med min check behövde jag alltså bara betala 25 kr! Ett riktigt kap! Tycker misten luktar otroligt gott, somrigt och fräscht, och TBS's body mists håller faktiskt väldigt bra för att vara just mists. Har redan använt den mycket, och kan tänka mig att den kommer bli en storfavorit i sommar!

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Så fräsch :D

Svar: Det är den verkligen :)
BeautyBySoffy

2014-03-10 @ 16:21:42
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0