Inköp från Dollarstore

Förra helgen var vi på Dollarstore, där de har väldigt mycket saker för riktigt bra priser. Jag vet att det kanske inte är de mest intressanta sakerna (men snart kommer jag visa nåt riktigt kul!), men tänkte jag kunde visa ändå. Måste säga att det är ganska sjukt att ett torrschampo från Batiste kostar 40 kr på Dollarstore och cirka 60-70 kr på Kicks! Passade därför på att köpa ett, i Cool & Crisp Fresh som jag har haft förut också. När det gäller deos älskar jag sprutdeos, så jag köpte en sådan att ha hemma och även en vanlig roll-on till idrotten i skolan. Denna luktar såå fräscht!
Sedan köpte jag bomullspads eftersom det alltid går åt till sminkborttagning, och två stycken handsprit. Tyckte det kunde vara smidigt att ha flera stycken, så man har både hemma (innan sminkningen) och i skolan. Handsprit är något som jag knappt använde förut, men jag kan verkligen rekommendera att börja göra det! Man blir väldigt mycket fräschare och det blir inte lika äckligt att lägga till exempel concealer med fingrarna. :)
 

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Vilka bra priser :D

Svar: Aa verkligen! Kan rekommendera att åka dit för köp av nödvändiga prylar :)
BeautyBySoffy

2014-03-04 @ 21:24:25
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0