Neostrata igen!

Som ni kanske minns så använde jag ansiktsprodukter från Neostrata för några månader sedan. Sen slutade jag med det och tänkte att effekten jag fått av produkterna kanske kunde hålla i sig, så jag började sminka mig med annat smink än min särskilda Exuviance-foundation som varit den enda jag tidigare fick använda, och använde andra ansiktsprodukter. Och visst, min hy höll sig fin ett tag, men sen märkte jag hur det började gå tillbaks till gamla negativa banor igen.
 
Därför bestämde jag mig för ett tag sedan för att inhandla produkterna igen för att få tillbaka min fina hy, och nu har jag använt dom ett tag igen. Denna gång använder jag dock andra sminkprodukter i ansiktet ändå, och jag tycker ändå att huden börjar bli finare igen. Känns jättebra när man ibland faktiskt kan ha en lite lättare bas utan att få panik. Jag är jättenöjd med Neostrata och hoppas snart kunna se samma superfina resultat som jag gjorde sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0