Förlåt

Hej och förlåt för att uppdateringen har varit ganska usel på sista tiden. Det beror mest på att jag har haft en massa i skolan nu, mycket NP och så vidare, och inte haft tid eller motivation till bloggen. Gör jag inlägg ska de ju helst vara bra, och då krävs lite tid! :)
 
Nu är i alla fall alla NP över, vi hade det sista (matte i 4 och en halv timme) idag, men jag har fortfarande lite vanliga prov kvar. Så det blir nog inte superduperbra uppdatering på ett tag, men imorgon ska jag till Stockholm och shoppa så jag kommer jag absolut visa vad jag köpte då! Hoppas ni förstår att skolan faktiskt går före, och jag kommer bli bättre på bloggandet snart igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0