The Body Shop Ultimate Adventskalender Lucka 3 + 4

Hej på er! Förlåt att jag inte uppdaterade om kalendern igår, men jag kom hem så sent. Nu kommer i alla fall både lucka 3 och 4. (Och ja, de var redan öppnade när jag tog bilderna.)
 
Lucka nummer 3 var väldigt liten och smal och jag misstänkte att det skulle vara en mascara, ett läppstift eller ett läppglans. En mascara var det, Super Volume Mascara i ministorlek (orginalet är 10 ml). Den ska ge supervolym och intensiv färg utan att klumpa, hoppas det stämmer!
 
Bakom den fjärde luckan gömde sig ett schampo, Rainforest Moisture Schampoo, detta i lite större storlek (250 ml). Schampot är för torrt och skadat hår, och ska ge glansigt och återfuktat hår. Vet inte riktigt om jag har torrt hår, men det ska nog fungera bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0